Mitkoivanov's Weblog

юли 7, 2008

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ !

Filed under: внуче — Етикети:, , — гравитон @ 1:58 pm

  Миналата седмица имах удоволствието да бъда с моя внук. Водих го на плуване, водих го на тренировки по футбол и бяхме щастливи! Само че ми се изправи косата като видях… на сред тренировъчното поле до стадион Пловдив, следната картинка:

 

 

 

 

 

 

     И нека не ми обясняват, че няма ток в това табло! Истината е, че не е обезопасено! Че не му е мястото сред играещите деца! Че съгласно всички правилници за безопасност, таблото няма видимо прекъсната верига! Че децата са неуправляеми. Махнете го, скрийте го господа, докато не е станало късно!!!!!!!!!!!1 А и най-малкото с демонстриране на тази безстопанственост и безотговорност не ги възпитаваме добре!

3 коментара »

  1. Аз съм, меко казано, потресена! И нямам друг коментар.
    п.с. Стадион Пловдив бившият „9-ти септември“ ли беше?

    Коментар от deni4ero — юли 22, 2008 @ 12:27 pm

  2. Той, същия! Само че „Спортни имоти“ към Община Пловдив, не хаят!
    Днес, едно дете го ухапаха две оси! Направили си гадините гнездото в таблото. Тренера се опита да го затвори, ухапаха и него!
    Добре, че майката на детето беше там та го заведе на лекар. Ами ако беше алергично?
    Да пази господ!

    Коментар от гравитон — юли 22, 2008 @ 8:13 pm

  3. Да, да пази Господ! Аз съм тренирала дълги години на Балона и сме ползвали стадиона често, но такова нехайство не е имало, доколкото имам спомени. Надявам се сега Насо Търев като взе стадиона да се направи нещо по въпроса. Ако не бъркам, де …

    Коментар от deni4ero — юли 23, 2008 @ 12:32 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.