Mitkoivanov's Weblog

август 30, 2008

КАТО ВИЦОВЕ – кратки отпускарски случки

Filed under: Uncategorized — Етикети:, , , — гравитон @ 8:12 am

  НА СВАТБА

  Голяма, весела и   сватба на село. По озвучителната уредба обява след  обява, кой какво подарява на младото семейство. Изправя се  кума. Местен бизнесмен, с прекалено самочувствие и малко чувство за хумор. Обявява:

     От кума за младото семейство     БЕБЕТО И БЕБЕШКАТА КОЛИЧКА ОТ МЕНЕЕЕ.!!!

 

 

 

 НА  ПАРКИНГ

 

  Паркинг в центъра на окръжен град. Паркирам. Идва служителя. Подавам му единия лев за такса… Той си го слага в горното джобче на ризата и без  да ми даде никакъв документ отминава мълчаливо…

   Втори път. Пак  подавам левчето, пак си го слага в горното джобче и пак не ми издава документ.

    Третия път: Пак идва и протяга ръка за левчето. Изваждам левчето, показвам го и демонстративно го слагам в моето джобче  с думите:

         Третото левче в моето джобче! – той не казва нищо, а мълчешком продължава към други паркиращи коли.

 

 

   ПОЧЕРПКА

 

  Спира ме катаджийски патрул. В нарушение съм.

         Гражданино водач, какво направихте?

         Неправилно изпреварих с превишена скорост.

         А, знаете правилника!  А аз какво трябва да направя?…

         Не знам. Вие ще кажете.

         Трябва да пишем?

         Ами щом трябва, пишете.

         Ама на мен не ми се пише…

         Ами щом не  Ви се пише, не пишете.

         Няма да пишем, ама трябва да почерпите?…

         Щом трябва, ще почерпя.

Служителя на  КАТ ми подава документите в очакване… Прибирам документите, отивам към колата си.. Качвам се и потеглям.

         Какво правиш?- пита жена ми уплашено,чула целия разговор. – Ще те настигне.

         Няма да посмее!

Катаджията ме изпраща с невярващ поглед!

 

 

2 Х 20 ДЕЛЕНО НА 3

 

Патрул на КАТ ме хваща в дребно нарушение.

         И какво правим сега? – пита катаджията.

    Подавам документите и вътре 2 х 20 лв.

       Гледай какво правиш сега. Как да разделя  2 х 20 на 3. Нали виждаш, че сме трима!?.

 

 

    

2 Коментари »

  1. Проверката е висша форма на доверие. 8)

    Коментар от вили — септември 6, 2008 @ 9:37 pm

  2. По добре си е да си имаме доверие! Ако си нямаме доверие, ще вземем да се следим. Вземем ли да се следим, ще се хванем и отидоха ни добрите взаимоотношения!

    Коментар от гравитон — септември 7, 2008 @ 6:30 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

