Mitkoivanov's Weblog

декември 14, 2008

СОФИЙСКИ МИГОВЕ – разходка с фотоапарат

Filed under: Фотография — Етикети:, , — гравитон @ 7:18 pm

За около два часа и половина, с влак от Пловдив, съм в София. Преди 20 години, това пътуване ставаше и за по-малко от два часа. Ходехме си на театър и опера, но това е друга тема.
Днес Ви представям София през моя обектив.
imgp23293 Витоша е нагиздена с бялата си шапка.

imgp23071 Има готовност за зимата. imgp23081 Сметосъбирането вече е разделно (от контейнерите) imgp2311 Паметника на Кремиковския металург е останал даже без инструмент. imgp23141 Детската площадка е пуста – като паметник. imgp23191 Догаря ден. imgp23341 Едно свято място. imgp23371 Една галерия и много дипломати. imgp23401 Ето ги и жълтите павета. imgp23391 Пред „Александър Невски“ е спокойно.

Ето и втора снимка на Храм-Паметник Свети Александър Невски

Ето и втора снимка на Храм-Паметник Свети Александър Невски

imgp23411 За летенето … imgp23451imgp2347
Паметник на поколения и една епоха…
imgp23421 Софийски аристократ. imgp23531 Столичанин. imgp23501 Есенни дървета. imgp2357 На „Шипка“ 23 са живяли майката и брата на Хр. Ботев. imgp23541 Пред паметника на Яворов. imgp23551 И на „Орлов мост“ е спокойно..imgp23171 Звънецът би.
imgp23591 Напред и нагоре. imgp23881 Пътят е хлъзгав. imgp23901 Приледяване.
imgp23631
На покрива.Стандарт.
Над покрива.Завръщане. imgp23641

Това беше само част от онова което видях в София на 11 и 13 декември 2008 година.

7 Коментари »

  1. Защо си мисля, че оставих коментар? А снимките бяха по-малки при първото ми идване, а сега са в прекрасна големина… 😉

    Коментар от вили — декември 14, 2008 @ 10:53 pm

  2. И не само си мислиш, но и така си беше! Извинявай, но чичко уордпрес ме притесни с новия си дизайн. Тъкмо се бях научил да работя в старото табло и той ми постави нова задача – да усвоявам новото. И сега още не мога да се оправя както трябва. Наложи се да изтрия целия пост и да го публикувам преработен. В първия снимките наистина бяха много-малки. Аз мислех, че ще ми излезнат с линк към следващия размер?? Поне преди така го правех. Е няма как, продължавам да се боря. Само дето не ми стига време. От два дни съм си Пловдив и се правя на строителен работник. Сменихме дограмата на хола. Само тя беше останала несменена с алуминиева. Така за Коледните празници сме с нов интериор. Ще посрещаме скъпи гости от София… Та такива ми ти работи.

    Коментар от гравитон — декември 15, 2008 @ 6:27 pm

  3. Честита Нова Година! Много здраве, усмивки и късмет да ти донесе! 🙂

    Коментар от vilford — януари 2, 2009 @ 11:42 pm

  4. Снимката на Невски е много хубава 😀

    Коментар от ѣрен — януари 6, 2009 @ 9:04 pm

  5. Храм паметника „Александър Невски“ наистина е много хубав! Съжалявам, че със снимката съм го „осакатил“. Отрязъл съм кубето – а как хубаво щеше да стои с малко въздух над него. Обекта не е цял и от дясно. Съжалявам! Ще го снимам пак.

    Коментар от гравитон — януари 7, 2009 @ 11:03 am

  6. mnogo sa ti krivi snimkite!!!!!Ujas

    Коментар от рффф — май 15, 2009 @ 12:57 pm

    • Съжалявам! Толкова мога с любителската си фотокамерка. Пък и нямам някакви претенции. Просто се забавлявам. Ще се радвам да видя Вашите образци?!

      Коментар от гравитон — май 17, 2009 @ 5:46 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

