Mitkoivanov's Weblog

февруари 19, 2009

РАЗКРИХ Я – откровението на един семеен мъж

Filed under: кулинария — Етикети:, , — гравитон @ 9:10 am

   

         И да ми се чуди човек, как не съм могъл през толкова годи семеен живот да я разкрия!  Не че се е крила от мен. Не че е действала тайно и конспиративно. Напротив, изобщо не се е крила. Всичко е правила пред очите ми. Даже, честно да си кажа и мене е включвала…. И аз пак да не забележа.

        Да ме пита човек къде са ми били очите да я видя, къде ми е било обонянието да я подуша, къде ми е бил акъла да проумея как го прави. Излиза, че  за нищо не съм ставал. Излиза, че съм бил сляп какво прави, цели 39 години брачно съжителство. И то по някога  по три пъти на ден – сутрин,  на обед и чак вечер. Пък това за празничните дни, какво да Ви разправям? Просто нямам думи да го опиша.

        Що гости сме посрещали, все дволни са оставали. А бе и пред мен са казвали, че е майсторка и за първото и за второто, че и за третото. Че тя и от приятелите ми не криеше как го прави. Ти остави, ами и жените им съветваше, рецепти как да го правят и даваше, с една дума.

        Но край вече! Разконсперирах я напълно!  Разбрах  как го е правила толкова години. И да  Ви кажа, не ме е яд за друго,  а  за това, че едва сега  успях. Когато остарях и се пенсионирах, почнах и аз. Ама сладостта която изпитвах на млади години я няма вече.  Почнах и аз като нея.  Опитвам като нея да го правя, ама вече не става. Кръвното ми се  вдига, горещо ми става, чак сърцето ми се разтупва, а като се отплесна и нямам спиране. И пак не става както го прави тя.

        За това, онази вечер като се върна от работа  и я оставих  да го направи. Въоръжих се с търпението на 39-те години семеен живот, събрах цялата памет дето ми е останала и задебнах. Следя я значи, запаметявам и анализирам. И я разкрих. Всичко ми се изясни. Работата била много простичка.  При готвенето жена ми влага винаги много зеленчуци и подправки на …

 

4 Коментари »

  1. Еххх, значи има надежда и моя мъж да прояви интерес към кулинарията – търпение му е майката! 😉

    Коментар от vilford — февруари 19, 2009 @ 7:52 pm

    • Не чакай сам да започне! Включвай го по често още от сега. Обясни му например, че лука не можеш да го нарежеш като него и гледай какво става…

      Коментар от гравитон — февруари 19, 2009 @ 7:56 pm

  2. хахаха Замириса ми на една рекламка за една ….

    Коментар от вили — февруари 19, 2009 @ 9:37 pm

    • Имаш обоняние за тия неща, ма що не се обади я редактор я собственик на фирма, че да не кютам само на една пенсийка!

      Коментар от гравитон — февруари 20, 2009 @ 7:49 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

