Mitkoivanov's Weblog

февруари 22, 2009

ФОТОГАЛЕРИЯ – кучета

Filed under: Фотография — Етикети:, , , — гравитон @ 2:10 pm

   Останал съм с впечатление, че болшинството блогъри (най вече дамите),  обичат повече котките от кучетата.   Чувал съм, че КУЧЕТО Е ВЯРНО НА ЧОВЕКА    –  КОТКАТА НА  КЪЩАТА.  Аз  май повече обичам  кучето  като домашен любимец и макар да има реална опасност,  в не малка част от дамите,  да предизвикам неприязан, ще си позволя да  Ви предложа малко направени от мен снимки на КУЧЕТА:

Почивка

Почивка

Чакам

Чакам

Пазачът от  Горубляне

Пазачът от Горубляне

Безпризорен

Безпризорен

 Сам
Сам  в  спорта

 

Не съм ли готин

 

Обгрижване

Обгрижване

 

Клепоухия чака

Клепоухия чака

 

Служител

Служител

 

 Чопър

Чопър

 

Гонитба

Гонитба

 

Ще ида да си я монтирам

Ще ида да си я монтирам

 

Аристократ

Аристократ

 

 Портрет за поколенията

Портрет за поколенията

 

Джони  Вълкодав

Джони Вълкодав

 

Ще падна от смях

Ще падна от смях

                                          Какво ми е сдмешно ли ? Я вижте това!

Закусваме с мама

Закусваме с мама

Блаженство

Блаженство

4 Коментари »

  1. Всички са симпатяги. Аз съм от тези, които харесват повече котките, но и кучета харесвам! 😉

    Коментар от вили — февруари 22, 2009 @ 8:58 pm

  2. Все пак, за да „омилостивя“ дамите и да наблегна на мирното съвместно съществуване: https://mitkoivanov.wordpress.com/category/%d1%80%d0%b0%d0%b7%d0%ba%d0%b0%d0%b7%d0%b8/page/3/
    най-вече вижте тук http://www.bezdom.info/forum/viewtopic.php?t=2145

    Коментар от гравитон — февруари 23, 2009 @ 8:55 am

  3. Ау, страхотни снимки и още по-страхотни обекти! Аз, като горд собственик на „пулонка“ (пудело-булонка) давам глас за кучонаците 😉

    Коментар от Pippilota Mentolka — февруари 27, 2009 @ 12:50 pm

  4. Гледаш го, куче като куче, да ти е драго да му сложиш портрета на стената, ами ако вземе да лае?

    Коментар от гравитон — февруари 28, 2009 @ 5:14 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

