Mitkoivanov's Weblog

март 10, 2009

ЗА ТЕБ ЛЪЖА ЗА МЕН ИСТИНА – 2 вица

СПОКОЙНО
И тази вечер, съпругът Любовчийски се прибра изстискан и кисел като лимон…
-Жена, много съм изморен! Няма ме за никого!
След няколко минути телефона звънна. Жена му, сексапилната госпожа Любовчийска, рипна кокетно и вдигна телефона.
– Е не, тука е! Прибра се! – и затвари.
Любовчийски се вбеси.
– Аз нали ти казах, че ме няма за никого!?
А жена му го успокои:
– Спокойно! Обаждането не беше за теб. Мен търсеха…

ПРИЯТЕЛИ
Група приятели-бизнесмени си правят мъжки купон. На отрупаната с изтънчени питиета и мезета маса, са разхвъргали по 2-3 мобилни телефона. Един от мобилните звъни неистово, вече няколко пъти. Най-накрая, един от мъжете не издържа и отговаря:
– Какво си се раззвънила?… Кажи!…. Какво? Роклята е много хубава?.. Добре, де. Купи си я!… А и с какво? Какво колие? … С диамантчета?… Колко ?…. Роклята струва само хиляда?… Добре де добре , казах купи си я!…. Колко ? … Е, щом е само 5 хиляди, добре, купи си и колието…Каква кола?… Хубава? Сигурен съм, че е хубава? Няма начин да не е хубава щом струва 55 хиляди…. А само 54 хиляди.. Добре, добре , купи си и нея! .. Добре! Дочуване- после поставя телефона на масата и пита:
– А бе,пичове, на кого беше тоз телефон?

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

