Mitkoivanov's Weblog

май 11, 2009

ПРЕДИЗБОРНО

Filed under: Фотография, Uncategorized — Етикети:, , , , — гравитон @ 9:19 pm

По делата им ще ги познаете”, е казано в Евангелието на Матея…

 

Повече от година време съм се зарекъл с политика да не се

занимавам. И общо взето успявам, само дето в последно време взех да не издържам. В края на краищата и аз данъци плащам, и аз право на глас имам, пък и нали виждам какво става край мен. Това ми стига. Много на високо не гледам, голямата политика не ме интерисува, с големите политици нямам нищо общо, щото и те с мене.  Вглеждам се значи в малката политика, в малките политици, в това което става край мен.

                    Ей на преди  Първомайските и Гергьовденските празници си бях на Пордим. Една от най малките общини в страната, но както си му е ред и тя кмет си има и то истински кмет, младо момче, местно, човек от народа, дето се викаше едно време. Няма нищо общо с маститите политици и с маститата  политика. Младо момче пък  пък гледам и  за  изминалата година авторитета му расте и все повече си тежи на мястото, щото си върши работа.

                   Пред празниците не съм го видял да мете, да чисти и да се занимава с украсата пък  в Пордим чисто, подредено и тротоарите и дръвчета чак варосани. Хванаха се и стари и млади и без да ги е карал, без да ги е молил си направиха каквото се иска от тях.  И аз чистих и аз варосвах и ми беше приятно като гледах край мен как  хубаво става. А кмета уж го няма по улиците, пък се чувства, че е сред хората, че дърпа конците и насочва действията не само на подчинените си но и на гражданите.  Гледам преди година бях поместил снимки от  Пордим в блога си. Спирам онези дни пред паметника на Пирогов и сравнявам.

Паметника на Пирогов преди година.

Паметника на Пирогов преди година.

   

Паметника на  Пирогов днес.

Паметника на Пирогов днес.

 

                   

Градинката от детството ми

Градинката от детството ми

 

 

 

 

 

 

 

 

 и тя тази година променена.

 

 

Полянката пред старата воденица,

Полянката пред старата воденица,

 по цял ден гонехме топката там, как се мъчихме  с  крехките си детски ръце да  направим боядисани футболни врати и ми стана приятно. Стигнах до извода, че община  Пордим има стопанин. Стопанин дето уважава миналото,  разкрасява и подобрява настоящето и мисли за бъдещето.

                   И си викам, бе то и в Евангилието на Матея е казано: „По делата им ще ги познаете!” Дали да не си го припознаем сегашния кмет на Община  Пордим  –  Детелин Василев не за  депутат, а за народен представител?  Ама него, тъй някак си независим, пък нека да е  подкрепен от една сюрия партии дето само се крият зад здравия гръб на работни момчета като него, щото е казано в Евангилието на  Матея „По делата им ще ги познаете!”.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

