Mitkoivanov's Weblog

октомври 26, 2010

КОФТИ РАБОТА ВИ КАЗВАМ

Да, кофти работа  Ви казвам, е  туй дето   Европейска държава  допуска,     начално училище  да се превърне в „сарай“ на бизнесмен, пък бил той и най-честния, най -способния;  щом край него се разхождат невръстни, опърпани    и  неграмотни  деца!

        Бивше начално училище в гр. Пордим и „циганската махала“ са красноречив пример за думите ми!

        И какво от това, че градчето в което живеят днес  хиляди роми, чества своята 33-та годишнина от обявяването му за град.  Голяма част от неговите  жители са обречени на нищета и неграмотност!

        

2 Коментари »

  1. АААА, не е тъй.Аз съм цигане и съм у сарая.Много ми е хубаво.Научиха ме и на тоя-как му беше името -електронната кутия- лапни топни. Ами бъркам , ама зная-добре е там.И нови галошки си имам…сега ме нахраниха и съм ситичко и съм щастливичко.

    Коментар от lilia — октомври 26, 2010 @ 1:10 pm

    • Пустата му система взела, че те бутнала в спама? За туй се извинявам от нейно име! А иначе, нищо лично! Радвам се, че поне ти си добре! Надниквай пак, все ще има какво да си споделим!

      Коментар от гравитон — октомври 29, 2010 @ 5:23 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

