Mitkoivanov's Weblog

март 8, 2012

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК !

 

ПРЪСТЕН

За твойто тихо идване, което

все още в мен отеква като гръм,

за даденото и назад невзето,

за прошката, че с теб съм и не съм,

за думите, понякога спестени,

за ласките, които не спести,

за силата, която вля у мене,

когато беше най-безсилна ти,

за туй, че бе на мое име кръстен

и твоя лош, и твоя хубав час,

на твоя малък пръст наместо пръстен

горещите си устни слагам аз.

                             Веселин Ханчев

 

4 Коментари »

  1. О, Мите, това е едно от най-прекрасните стихотворения, писани за жена.
    Благодаря ти, че ми го припомни!
    Поздрави! 🙂

    Коментар от Amelie — март 12, 2012 @ 8:20 pm

    • Радвам се, че голяма част от стиховете ти са на това ниво! Благодаря ти за тях! А колко е хубаво, че си във форма! Очаквам пролетта да те издигне с крилете си в поетични висоти! Дерзай! И аз, като мнозина чувствителни мъже, изживявам всеки твой стих, като писан за мен!

      Коментар от гравитон — март 12, 2012 @ 10:15 pm

      • Изключително си мил, благодаря ти! Да ти призная, по това време абсолютно не съм във форма – чак като се усети дори насън, че пролетта е дошла, ще ми просветне.
        Много, ама много ми става и мило, и хубаво, и някак особено, като видя, че някой чете стиховете ми. Благодаря ти!
        Спорна и прекрасна година ти желая, спокойствие и ведрина! 🙂

        Коментар от Amelie — март 12, 2012 @ 10:28 pm

        • На много хора не и стигат парите, на други времето, а на всички живота. На мен – думите за да изкажа това което чувствам…

          Коментар от гравитон — март 13, 2012 @ 12:19 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

