Mitkoivanov's Weblog

април 11, 2012

ПРОЛЕТНИ БАГРИ И НЕЖНОСТ

6 коментара »

  1. Браво! Пълен разкош!

    Коментар от Amelie — април 16, 2012 @ 12:38 pm

    • Цветята са нежни и крехки и с толкова багри и слаз! Уханни са, меки, та чак ме е страх, ръка ще протегна, изпаднал екстаз и с ласка гальовна във нощния час, на мисъл най-земна и с поглед покварен да видя ги аз !?
      Жената е истинско цвете! За туй невинно се питам: близки ли са ПРЕЛЕСТ и ПРЕЛЪСТЯВАНЕ?

      Коментар от гравитон — април 17, 2012 @ 11:00 pm

      • 🙂 Eто кой е посетен от пролетното поетично вдъхновение!🙂

        Коментар от Amelie — април 18, 2012 @ 10:34 am

  2. Много ми харесва това, с което ме поздравяваш, Мите – писах някакви неща днес и в момента не мога да ти опиша как се чувствам, докато го слушам. Ще ми разрешиш да го поместя и при мен, за да си спомням това, нали?

    Коментар от Amelie — април 19, 2012 @ 9:56 pm

    • Много се беше разлютила?… А мисля, че Цицерон е казал: „Да се ядосваш заради грешките на другите, значи да наказваш себе си!“ Не се наказвай! тЕ не го заслужават. По си струва да се радваш на доброто което си направила. То е стойностното!
      Приеми ласката! Каква прекрасна дума, ЛАСКА !!? Само една дума, с която Човек може да приласкае нежно, приятел, хората и целия свят!

      Коментар от гравитон — април 20, 2012 @ 2:48 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

