Mitkoivanov's Weblog

май 8, 2012

3 х 20

     Когато ме снимаха  за тази снимка, нямах и  20 години.     Бях  курсант във  ВПЖ И    „Тодор Каблешков“ – София.    Тогава  написах едно от първите си стихчета:

        Сънувах сън прекрасен,

        светът превърнат във градина,

         а хората в цветя.

         Вървя  със лейка животворна –

         поливам ги с вода!

 

  Вече   40   годишен!

   Живеех в  обществен строй, от който бях доволен! Имах си  обичана съпруга и син, второ висше образование, нов   обзаведен  апартамент, нов лек автомобил и работа  от която изпитвах удоволствие.   Чувствах се удволетворен, свободен и част  от „средната класа“ на една страна с авторитет в целия свят.

  

А ето ме  и на 60. Извървял  съм разноликия си трудов път, очукан съм от превратностите на съдбата, помъдрял , останал  все същия наивник и мечтател!

 

 

 

             Три портрета, направени през 20 години.  Три портрета на човешко същество,  опитващо се да бъде  вярно на себе си и хората ! ….

2 коментара »

  1. 🙂 … и запазил усмивката!🙂 Прекрасни снимки и прекрасен човек!
    Дано всичко най-хубаво тепърва да дойде!🙂

    Коментар от Amelie — май 9, 2012 @ 10:51 am

    • „Да, да, ама Не!“, както казваше Петко Бочаров!
      Човека трябва да бъде и реалист, поне разумния…Не бива прекалено да „витае из облаците“.
      До четиридесетата годишнина в характеристиките ми, живота пишеше : Подлежи на развитие! Сега: Подлежи на закритие!

      Коментар от гравитон — май 9, 2012 @ 5:54 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

