Mitkoivanov's Weblog

декември 4, 2012

СБОГУВАХА СЕ ЖЕРАВИТЕ С МЕН !

Filed under: Фотография, Uncategorized — Tags: , , , , , — гравитон @ 3:49 pm

2EHVZCAUTKZV2CA2YPUXFCA25HOJ5CA4DKIJCCAAY9XDKCA54MKWHCA5PPZV2CABSNXJUCACK7AMECAZ9PM8RCAVG49L1CAR74CDXCAUH1TRHCAO8DA5PCAQYOWQNCATKIN45CATBZWT7CADF7JOB

Сбогуваха се жеравите с мене!70543791_2218979_1296587

Високо от небето сиво  чух,

над  дъжд и полъх  полетели,

оставиха    тъгата си във  мен.

От литнаха  на юг, където ,

слънце и  през зимата ще грей.

Останах сам, и ето:

стоя сред падналите листи,

а в клоните свисти си мразовей.

Обзели са ме тъжните ми  мисли,

сърцето завистта люлей.

И  веят зимните фъртуни,

снегът  пъртини ще завей…

Ще  свия в топлата бърлога,

душата си замряла в сън,

за полет щом к’ат  не копнее,

Мечок ще стана аз злодей.

Във сън ще чакам ,

пролетните трели,

на птиците  завърнали се у дома,

когато вятър топъл пак повее,

щастлив да  изкрещя:

-Пролет моя!  Пак  добре дошла!

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

