Mitkoivanov's Weblog

декември 2, 2013

ПЪРВЕСКИНЯ

Picture 020     Тази есен, моята „Попска круша“ бе първескиня – роди за първи път. Пролетта я нагизди с бели, уханни цветове и тя заприлича на крехка младоженка с булчина рокля. Пчелите и се радваха и я обсипаха с целувки. Топлия ветрец си играеше с листата и като с камбанки и дъждовете миеха нозете и цяло лято.  Слънцето я прегръщаше с лъчите си и я насити с топлина.

Когато лятото отмина и есента`и наметна  шарено наметало, най-тънките и клонки  се приведоха от тежестта на златни и плодове и ме поканиха да  вкуся   божествената и  сладост.

Великото тайнство на раждането се беше случил. Трите години грижи си струваха. Моята първескиня роди и ме дари с  удволетворение и нови надежди.

Крехкото дръвце ми прошепна, че не съм съм живял напразно.

Бях допринесъл за създаването на живот.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

